Společnost SPAR ČOS se stala partnerem soutěže o Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „Česká chuťovka“, jejíž pátý ročník odstartoval ve středu 22. května 2013. Zákazníci společnosti SPAR ČOS, jejímž dlouhodobým cílem je propagace a podpora kvalitních českých potravin, budou mít po uzavření soutěže možnost ochutnat vítězné produkty v síti prodejen SPAR ČOS a zvolit nejlepší produkt z výherců „České chuťovky“. Výsledky projektu, který pomáhá spotřebitelům objevit typické chutné české potraviny, budou vyhlášeny 17. října.
„Naším strategickým cílem je nabízet chutné české produkty, proto jsme velmi rádi, že se můžeme podílet na projektu Česká chuťovka, který spotřebitelům přináší nejen kvalitní, ale především chuťově zajímavé české produkty,“ uvádí Martina Malcová, vedoucí oddělení marketingu společnosti SPAR ČOS. „Výrobky, které získají ocenění Česká chuťovka, budou moci zákazníci vyzkoušet v síti našich prodejen a z vítězných potravin zvolit tu nejlepší,“ dodává Martina Malcová.
Soutěž o Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „Česká chuťovka“, jejímž odborným garantem je Výzkumný ústav potravinářský Praha, probíhá letos již pátým rokem. Přihlášené potraviny musí kromě vysoké kvality splňovat také vysoké chuťové parametry. Důležitou součástí hodnocení je také design výrobku a jeho spotřebitelská využitelnost. Spojení těchto parametrů a českého původu potravin dává značce „Česká chuťovka“ zcela unikátní podobu nezaměnitelnou s jinými podobnými projekty. Zárukou kvality výrobků je již jejich samotná účast v soutěži, která sama o sobě zaručuje špičkovou kvalitu a chuť výrobku. Letos bude třetím rokem probíhat také „Dětská chuťovka“, kde o vítězích rozhodne autentická dětská porota složená z žáků druhého stupně základních škol působících v Dětské tiskové agentuře a studentů prvního ročníku VOŠ ekonomických studií a SPŠ potravinářských technologií z Prahy 2.
-red-