Dvojnásobná investice do podpory značky nově přináší spotřebiteli nejen proměnu designu obalů Radegastu, materiálů pro hospody a prezentačních materiálů pro venkovní akce. Radegast se také objevuje v televizi s novým spotem, je partnerem hokejové extraligy, Baníku Ostrava a významných akcí. Radegast, pivo pro pravé chlapy, se svou charakteristickou hořkostí, je tak připraveno uspokojit očekávání spotřebitelů i za hranicemi Moravy.
Zvýšení investic do značky vysvětlil marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie: „Radegast je doma na Moravě a má tady nesmírně vysokou loajalitu svých fanoušků. Jeho charakteristická hořkost a zacílení na správné chlapy má velký potenciál. Proto jsme se rozhodli ještě více tuto značku podpořit a umožnit i spotřebitelům v dalších regionech ČR, aby si Radegast vychutnali. Věřím, že to pro obyvatele domácího regionu bude důvod k náležité hrdosti.“
Ostatní investice do značky již mají viditelné výsledky. Inovací prošlo logo Radegastu i celé portfolio obalů, které je představováno masivní kampaní. Nový moderní design míří formou nových POS materiálů do hospod. S novou identitou Radegastu se lidé potkají i na akcích či v místech prodeje piva.
Obliba piva Radegast v domácím regionu je pro společnost velice důležitá. „Jsme partnerem nejen hokejové extraligy, ale také moravských týmů napříč soutěžemi od Zlína, přes Třinec, Vítkovice, Havířov po Olomouc. Radegast je také oficiálním pivem Baníku Ostrava a unikátní industriální památky Dolní oblast Vítkovice. V letošním roce se vrátí na Colours Of Ostrava a bude i u Masters of Rock. Léto vyvrcholí tradičně Radegast dnem, který loni navštívilo více jak 30 tis. lidí,“ přiblížil nejdůležitější aktivity Radegastu marketingový manažer značky Karel Kraus a dodává, že Radegast je aktivní také v digitálních médiích: „Profil na Facebooku má přes 45 tis. fanoušků, před pár dny jsme rozběhli i Twitter. Pozitivní ohlas mají webové stránky, které prošly také výraznou změnou.“
-red-