Zákaznická soutěž, kterou Kaufland spustil na začátku roku při příležitosti oslav svého patnáctiletého působení v Česku, skončila. Kromě poukázek na nákup se v ní hrálo o skútry Impexta a osobní automobily značky Škoda. V každém z celkem 15 kol mohli zákazníci tipovat správnou odpověď na otázku vztahující se k vybranému zboží. Nejlepší tipy byly oceněny. Výherce 2. kola, pan Jiří Doktor z Prahy, například odhadoval, že se 18. ledna na všech prodejnách Kaufland v České republice prodá 87 690 kusů nákupních tašek s logem Kaufland. A protože se značně přiblížil skutečnému počtu (87 792), vyhrál právě nový vůz Škoda.
Narozeninovou soutěž střídá v Kauflandu originální letní fotosoutěž. Její princip spočívá v zaslání snímku z dovolené, na kterém bude netradičně figurovat taška s logem Kaufland. Online hlasováním si potom zákazníci sami zvolí ty nejpovedenější fotografie. Na výherce čekají lákavé ceny: zájezd all inclusive na Krétu, fotoaparáty, tablety nebo opět poukázky na nákup v Kauflandu.
-red-