Společnost IBM oznámila, že podepsala smlouvu o poskytování služeb On Demand (“na míru“) se společností Electrolux Group, což je jeden z největších světových výrobců domácích a venkovních spotřebičů. V rámci sedmiletého kontraktu bude IBM spravovat celé počítačové prostředí společnosti Electrolux v Evropě, bude uživatelům poskytovat aplikaci Lotus Notes, služby podpory, správy a odborné pomoci. Nabídka IBM On Demand umožňuje společnosti Electrolux využívat variabilní cenový model, v rámci kterého bude Electrolux platit podle počtu uživatelů v závislosti na nárůstu nebo snižování stavu zaměstnanců tak, aby odpovídal tržním podmínkám či marketingovým resp. reklamním aktivitám. Smlouva odhaduje počet počítačů přibližně na 13 000 až 19 000.
V rámci této dohody provede IBM transformaci současného počítačového prostředí společnosti Electrolux, kde zavede standardizovanou infrastrukturu a organizaci servisní podpory. Počítače, lokální sítě a aplikace Lotus Notes budou poskytovány zároveň s organizací servisní podpory, která bude využívat nástroje Tivoli pro správu podnikových systémů.
Součástí dohody bude převedení více než stovky zaměstnanců divize Electrolux IT a jejího hardwaru pod IBM. Se zahájením poskytování těchto služeb se počítá od 1. srpna.