Toshiba v pátek oznámila marketingové partnerství s netrpělivě očekávaným letním titulem Man of Steel od Warner Bros. V rámci této spolupráce spustila Toshiba od května marketingovou kampaň, která zahrnuje aktivity v obchodních řetězcích a poutavý program na sociálních médiích.
Zákazníci společnosti Toshiba budou mít také možnost vyhrát zážitek, který nelze koupit za peníze. Jedn šťastný pár z České republiky získá životní příležitost účastnit se evropské premiéry Man of Steel na Leicester Square v Londýně a fanoušci na Facebooku budou mít možnost zúčastnit se exkluzivního promítání předpremiéry. Řady dalších online soutěží umožní fanouškům možnost vyhrát některý z reklamních předmětrů Man of Steel.
„Toshiba nabízí široké portfolio notebooků a televizorů, které umožňují svým majitelům vychutnat si kvalitu obrazu i zvuku ve skutečné kvalitě. Jsme hrdí, že máme v našem sortimentu řadu výjimečných produktů a spolupráce s Warner Bros nám pomáhá informovat o tom zákazníky. Věříme, že naši zákazníci ocení, že na našich produktech budou moci zhlédnout trailer filmu, který je jednou z nejočekávanějších novinek letošního léta“, říká Jiří Horák, Country Manager společnosti Toshiba.
-red-