Auto ESA investuje do moderních technologií a vývoje webu miliony korun ročně. Nový redesign webových stránek nabízí moderní a přehledné rozhraní i online chat s poradcem. Poslední verzi webových stránek spustil autobazar Auto ESA letos v květnu. Zároveň posílil hardwarové zázemí a výrazně navýšil konektivitu.
Chování zákazníků tuzemských autobazarů se v posledních letech výrazně mění. O nabídce ojetých vozů jsou velmi dobře informováni předem a do autobazaru už chodí za konkrétními vozy, které si vyhlédli na internetu. Informační technologie tak v obchodu s ojetými vozy získávají stále více na důležitosti.
Zákazníci očekávají, že s nimi prodejce bude komunikovat on-line, dozví co možná nejvíc informací o vyhlédnutém vozu prostřednictvím emailu nebo chatu. Auto ESA, jeden z nejúspěšnějších prodejců ojetin v České republice, proto každoročně investuje do rozvoje webových a on-line zákaznických služeb miliony korun.
„V současné době už si vybírá 85 procent lidí auta na internetu. Hlavní výhodou je pohodlí a rychlost. Zákazníci si mohou vozidla v nabídce jednoduše porovnat a vybírat podle přesných kategorií, například podle spotřeby, roku výroby nebo počtu najetých kilometrů,“ říká Filip Kučera z Auto ESA. „Moderní technologie jsou pro obchod s ojetými vozy stále důležitější. Proto se snažíme obsah webu i nabídku online služeb neustále obnovovat tak, aby co možná nejlépe vyhovovala potřebám našich zákazníků,“ dodává.
Nový web ještě více usnadní vyhledávání vozů přesně podle požadavků zákazníka. Poskytuje technologicky co možná nejvěrnější prezentaci nabízených vozů s maximem informací včetně detailních fotografií a 3D prohlídek interiéru vozu.
Přehledné intuitivní menu nabízí i předvýběr skupin podle zájmů a využití vozu. Zákazník si tak rychle vybere například vhodné vozy například pro rodinu nebo naopak auta ideální na krátké cesty po městě či do zaměstnání. Základní prvky jsou umístěny tak, aby uživatel mohl ovládat nabídku jediným kliknutím bez nutnosti scrolování a nemusel se vždy vracet na horní část stránky. Zákazníci mají k dispozici i online chat pro rychlejší komunikaci s poradcem. Ten jim poskytne kompletní informace o vozidle a službách Auto ESA.
„Vzhled a funkcionalita nového webu vznikala ve spolupráci s konkrétními uživateli na základě jejich potřeb a prošla několika změnami při uživatelském testování,“ prozrazuje Kučera. „Že jsme se vydali správným směrem, ukazují i čísla, která mají i na novem webu stoupající tendenci. Nový design je pro uživatele srozumitelný a zároveň splňuje moderní trendy online prezentací velkých společností, včetně optimalizace pro tablety,“ dodává.
-red-