V pondělí nad křižovatkou Jižní spojky s Černokosteleckou vyšlo řecké slunce, rozezněla se taneční hudba a především nikomu neunikly postavy lidí s ikonickým drinkem Sunball tančící na rampě jednoho z BigBoardů.
Těžko si v dnešní době představit pasivnější reklamu než je velkoplošná venkovní plocha u hlavní dopravní tepny. Je jen málo značek, které tento prostor dokáží zajímavě využít. Metaxa však svým konceptem jde ještě dál a posouvá hranice toho, co je reálné.
„Náš BigBoard není jen prostorově zajímavý, netradičně osvětlený, ale především se nám podařilo proměnit ho v jednu velkou zábavu. Něco podobného ještě žádná značka v Čechách ani na Slovensku nerealizovala,“ komentuje projekt Mária Hrablíková, Brand Managerka Metaxy, Rémy Cointreau Czech/Slovakia.
Aby na ochozu BigBoardu mohli tančit lidé, musel být speciálně technicky upraven. Tanečníci se nad křižovatkou objevili 13. května a po dobu dvou týdnů kromě víkendů vždy v intervalech od 7:30 do 9:30 a od 16:30 do 18:30 budou tančit a promovat unikátní drink Metaxa Suntonic s rituálem Sunball. Nad Prahou tak v květnu bude zářit zlaté slunce, které ani v noci nezapadne. Metaxa svým unikátním projektem bezpochyby klade příslib nevšedního zážitku v duchu hesla: Dotkni se slunce!
Outdoor komunikaci značka realizuje v rámci celoroční kampaně, která je letos ve znamení drinku Suntonic v rituálu Sunball, její součástí je také televizní spot a speciální hostess promo.
-red-