Společnost FleishmanHillard odhalila novou firemní identitu, která odráží proměnu této přední světové PR firmy v plně integrovanou společnost, poskytující svým klientům komplexní komunikační řešení. Agentura, která dosud působila v oblastech public relations, public affairs a digitální komunikace, svou transformací posouvá meze tradičních public relations tím, že jim dává nezávislost na komunikačních kanálech.
Klienti FleishmanHillard už dnes využívají komunikační strategie založené na modelu PESO – placená, získaná, sdílená a vlastněná média (paid, earned, shared, owned). Na komunikaci inovované značky budou využity jak tradiční PR nástroje a kanály, tak vůbec poprvé v historii také televizní a venkovní reklama a vlastní digitální magazín.
„Prostředí v oblasti komunikace se neustále mění a klienti stále častěji požadují integrovaná řešení,“ říká Radek Maršík, generální ředitel FleishmanHillard Česká republika. „Proměnili jsme naše podnikání a investovali do rozvoje nových schopností a dovedností. Zaměřujeme se na čtyři významné oblasti růstu, které v dnešní době pohání naše podnikání kupředu: postavení značky a její reputace, analytika a insighty, digitální a sociální média a strategická integrace v rámci placených, získaných, sdílených a vlastněných kanálů.“
Nové logo, znak a slogan
FleishmanHillard zavádí od května nové logo, znak a slogan, které ukazují firmu v její nové podobě. „Prošli jsme dlouholetým vývojem a nyní začínáme psát nový příběh. Proto jsme potřebovali, aby naše značka, která je od roku 1990 stále stejná, tyto změny odrážela,“ uvádí Stephanie Marchesi, marketingová ředitelka FlesihmanHillard. Jsme přesvědčeni, že značka musí vycházet z podstaty firmy a nesmí být uměle vytvořena. Z tohoto důvodu jsme se na naši společnost podívali velmi zblízka a uskutečnili jsme více než 100 rozhovorů se zaměstnanci, klienty a odbornou veřejností. Výsledkem je zjištění, že průsečík tří klíčových faktorů – podstaty firmy, aktuálních změn na trhu a nových požadavků klientů – leží v jednom slově: True.
„True, česky nejlépe vyjádřené jako pravdivost nebo opravdovost, vypovídá o naší schopnosti provést klienty dnešním světem vyžadujícím obrovskou autentičnost a transparentnost,“ doplňuje Radek Maršík. „True také odráží náš morální kredit a závazek vůči nejvyšším hodnotám. Určuje, kdo jsme jako společnost a jakým směrem se ubíráme.“ Aby byl zachycen význam a sdělení, které se skrývá pod slovem True, představuje FlesihmanHillard nový slogan: The Power of True.
Nové logo odráží rovněž proměnu firmy. „Naše dosavadní logo perfektně vystihovalo důvěru, kterou do nás klienti dlouhodobě vkládají,“ vysvětluje Stephanie Marchesi. „Nové logo tyto hodnoty dále udržuje, ale současně přináší inovativní a moderní interpretaci.“
Logo sjednocuje jména obou zakladatelů – Fleishman a Hillard – do jedné linie reflektující dědictví společnosti i obou zakladatelů moderních public relations. FleishmanHillard také přidal do svého loga znak, který logo doplňuje a zároveň symbolizuje proměnu firmy. Svislé pruhy reprezentují příběh firmy hluboce zakořeněný v komunikačních schopnostech, které jsou pro klienty nejdůležitější. Vodorovné pruhy ilustrují schopnost FleishmanHillard inovovat, integrovat a posouvat hranice tradičních public relations.
Nový digitální magazín
Značky mají v dnešní době nejen možnost, ale také povinnost využívat ve své komunikaci různá média. Kromě toho se ovšem samy mohou stát jedinečným druhem média. Proto FleishmanHillard spouští za pomoci výrazných osobností z oboru nový digitální magazín TRUE (true.fleishmanhillard.com). Tento magazín bude přinášet zkušenosti a zajímavé myšlenky z komerční, akademické a poradenské sféry a analyzovat nové poznatky, výzvy a příležitosti, které se objevují na poli marketingu, komunikace a médií.
Šéfredaktorem a obsahovým stratégem magazínu se stal Pat Wechsler, zkušený novinář s více než 25letou praxí v médiích jako Business Week, Bloomberg News, New York Magazine nebo Newsday.
Kreativní kampaň
FleishmanHillard podporuje relaunch své značky integrovanou komunikační kampaní, která zahrnuje placená, získaná, sdílená i vlastněná média. Kreativní kampaň, v rámci které bude vůbec poprvé v historii využita i televizní a outdoorová reklama, odstartovala ve Spojených státech a postupně se objeví na trzích po celém světě. Počínaje 1. květnem 2013 dostávají nový vzhled také firemní webové stránky, dostupné na adrese fleishmanhillard.com.
– red –