Reklama

Krušovice vycházejí vstříc novým chutím spotřebitelů

Nový produkt krušovického pivovaru – svrchně kvašený nefiltrovaný pšeničný ležák s názvem Krušovice Pšeničné – se už brzy představí v televizní reklamě a diváci se také dozví, co to znamená, když se řekne: „Jsem zralý na pšenici“. Režisérem spotu, který se natáčel 14. dubna, je Jakub Kohák. Oslovit má primárně muže mezi třiceti a pětačtyřiceti lety. Do vysílání poprvé půjde 3. května.

Televizní reklama, která se natáčela v Rakovníku pod taktovkou režiséra Jakuba Koháka, se částečně odehrává i ve „vzorném podniku krušovickém“, tedy Šalandě na rakovnickém náměstí. „Chceme našim spotřebitelům říci, že krušovické Pšeničné je ideální pro relaxaci a skvěle osvěží. V reklamě si tentokrát zahrál štamgast Slávek, pro kterého se krušovické Pšeničné stalo příjemným překvapením,“ říká manažerka značky Krušovice Hana Fenclová.

Důležité také je, že se diváci prostřednictvím reklamního spotu seznámí s rituálem nalévání a servírování pšeničného piva. Vzhledem k tomu, že jde o pivo nefiltrované, které obsahuje zbytek pivovarských kvasnic, je potřeba v průběhu nalévání krouživým pohybem lahve uvolnit jejich sedlinku ze dna. Jemný zákal tedy není na závadu, ale naopak charakteristickou vlastností svrchně kvašeného pšeničného piva.

Kromě televizní reklamy na sebe krušovická novinka upozorní i na venkovních reklamních plochách. Spotřebitelé se dále mohou těšit na ochutnávky ve vybraných maloobchodních prodejnách a v měsíci červnu opět vyjedou krušovické hlídky do českých měst a městeček, aby novinku zábavnou formou představily. Rozdávat budou také speciální promo tácky, které zájemci budou moci vyměnit ve vybraných krušovických hospodách za jedno osvěžující Pšeničné. V obchodní síti se zákazníci o novém produktu dozvědí z reklamních materiálů v místech prodeje, připraveny budou i výrazné reklamní stojany. Reklamní materiály s informacemi o Pšeničném pivu budou mít k dispozici i majitelé a provozovatelé všech restaurací, kde se Krušovice Pšeničné bude čepovat. K on-line propagaci poslouží i Facebook a web.

Svrchně kvašený nefiltrovaný pšeničný ležák, který se vyznačuje velmi lehkou a harmonickou chutí, doplněnou o ovocné tóny, krušovický pivovar představil v dubnu letošního roku. Pšeničné pivo s obsahem alkoholu 4,3% se vyrábí z pšeničného sladu, jehož podíl se pohybuje okolo 50%, zbytek tvoří ječný slad. Vyznačuje se světle žlutou barvou. Pšeničné pivo má vyšší pěnivost a intenzivní vůni.

Zavedením nového produktu do svého portfolia Krušovice reagují na trendy měnícího se českého pivního trhu, kde konzumenti stále raději vyhledávají nové chutě a zajímavé změny. Segment pšeničného piva je v České republice poměrně málo rozvinutý, nicméně podle situace v sousedních zemích lze usuzovat, že by si lidé pšeničné pivo mohli oblíbit i u nás. Pšeničné pivo se v našich zeměpisných šířkách běžně vařilo až do poloviny devatenáctého století, kdy je vytlačil typicky český světlý ležák. V sousedních zemích, zejména v Bavorsku a Rakousku, se však tradice i obliba „weizenbierů“ udržela dodnes.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!