Od 1. května poběží na televizi Prima Cool unikátní reklamní formát. ING Penzijní společnost poprvé v historii stanice využila pro své sdělení primácký jingle, a to včetně typického grafického zpracování.
ING Penzijní společnost v něm upozorňuje na finanční rizika, která jsou spojena s důchodovým věkem. Dnešní třicátníci totiž podle nezávislých propočtů budou muset počítat s výrazně nižší státní penzí, než jaká je vyplácena dnes. „Naše sdělení je určeno primárně mladé cílové skupině, kterou je velmi těžké zasáhnout standardními formáty. Stanice Prima Cool nabízí seriály a pořady, které tato cílovka sleduje a právě toho jsme se rozhodli využít. Celá forma sponzorského vzkazu, tedy načasování, grafika i zvuk navazuje na styl zpracování primáckých jinglů. Pomůže tak hravou formou těmto lidem připomenout, jak je důležité zajímat se o svou budoucnost již nyní,“ uvedla Eva Takáčová, Marketing Communication Manager ING Pojišťovny.
Desetivteřinovému sponzorskému vzkazu propůjčil hlas herec Jan Dolanský, který namlouvá jingly Prima Cool. S nápadem na využití tohoto formátu přišla mediální agentura Universal McCann. Kreativní idea, jak prostor využít, vzešla z agentury Young and Rubicam, která na přípravě spotu spolupracovala s týmem selfpromotion Prima Cool pod vedením Lindy Šandové.
-red-