Přes 500 000 unikátních návštěvníků měsíčně a na 36 miliónů shlédnutých stránek přináší do inzertního portfolia společnosti TISCALI MEDIA, a.s. internetová burza s oblečením VotočVohoz.cz. Takže 95 procent z uživatelů weby přitom tvoří ženy.
Spolupráce mezi TISCALI MEDIA, a.s. a VotočVohoz.cz v oblasti prodeje inzertního prostoru byla zahájena 1. dubna 2013. Do budoucna počítají obě strany s možnostmi dalšího rozšíření vzájemných vztahů.
VotočVohoz.cz je výměnná burza oblečení, kosmetiky a doplňků. Na webu mohou uživatelé prodat, vyměnit nebo i darovat hezké věci, kterých by se jinak zbavili. V nabídce jsou neustále desítky tisíc kusů oblečení a doplňků, včetně výrobků luxusních módních značek.
„Projekt VotočVohoz.cz vnímáme jako jeden z nejrychleji rostoucích webů na českém internetu a pozitivní je, že tento trend neopadává ani po roce provozu,“ říká výkonný ředitel TISCALI MEDIA, a.s. Michal Kubík.
„V České republice jsme hledali vhodného partnera, který má dostatečné zkušenosti s obchodováním reklamního prostoru na internetu,“ říká výkonný manažer VotočVohoz.cz Lukáš Vala. „TISCALI MEDIA, a.s. má vše potřebné a vidím zde i další možnosti spolupráce v budoucnu.“
-red-