Reklama

Citibank spouští od května televizní kampaň

Citibank Europe plc bude mít od 1. května 2013 vlastní sponzorské vzkazy k vybraným pořadům České televize. Kampaň, která vznikla ve spolupráci s agenturou Publicis, podpoří kreditní kartu Citi Life.

Dvě verze 10” sponzorského vzkazu se v průběhu května střídavě objeví u pořadů České televize – u hlavních televizních zpráv „Události“, sportovních zpráv „Branky, body, vteřiny“, publicistického pořadu „Rub a líc“ a zpravodajského týdeníku „168 hodin“.

„Citibank standardně využívá jiných forem marketingové podpory svých produktů a služeb, jako například reklamy na veřejných dopravních prostředcích,“ říká Andrea Klímová, manažerka marketingové komunikace a dodává: „Touto kampaní se Citibank v České republice po velmi dlouhé době vrací na televizní obrazovku a věříme, že přispěje ke zvýšení visibility jak kreditní karty Citi Life, tak samotné Citibank.“

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!