Staropramen Světlý v nové lahvi s výrazným embosem ikony značky zvítězil ve Volbě spotřebitelů 2013 – Nejlepší novinka v kategorii piva. Pro Staropramen se jedná již o čtvrté ocenění v tomto marketingovém programu během dvou let. V loňském roce ve stejném programu zabodoval se svými tehdejšími novinkami Staropramenem Nefiltrovaným a Staropramenem Cool Lemonem. Letos navíc přidal vítězství také Staropramen Cool Grep, kterého jako nejlepší novinku zvolili uživatelé portálu Aukro.cz.
„Jsme pyšní, že inovace, které na český trh přinášíme, si rychle získávají nejen oblibu u našich spotřebitelů, ale že také získávají ocenění v odborných pivovarnických soutěžích nebo programech, jakým je Volba spotřebitelů,“ uvedla Eva Prajsová, manažerka značky Staropramen. „Klademe velký důraz na inovace, které otevírají nové možnosti na pivním trhu. Zejména poslední dva roky pak ukazují, že jsme zvolili správnou cestu. Daří se nám totiž představovat novinky, které mají jednoznačně pozitivní marketingový i obchodní přínos, a které dokonce mění pivní trh,“ dodala.
Nová láhev oceněná spotřebiteli ctí současnou filozofii pivovaru. Přichází s moderním designem, díky embosované ikoně značky – věnce s písmenem „S“ a letopočtem 1869 – je jedinečná a podtrhuje odvahu značky Staropramen nebát se novinek a inovací. Staropramen je prvním pivovarem, který se v takovémto rozsahu pustil do kompletní výměny za unikátní lahev, výrazně odlišné od dalších značek na trhu. Jde o nejvýznamnější změnu vizuální podoby značky od roku 2006, kdy byl Staropramen také první velkou značkou na trhu s novým typem lahve, tzv. long neck typem, která nahradila do té doby používané unifikované NRW lahve.
-red-