V březnu 2013 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 562 milionů korun. Meziměsíčně došlo k nárůstu o třetinu, meziročně o 41 %. Největším zadavatelem byl, stejně jako v únoru, internetový obchodník Internet Mall, který umístil bannerovou inzerci v hodnotě 63 milionů korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Podle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v březnu 2013 bannerovou reklamu v hodnotě 562 milionů korun. Meziměsíčně výdaje vzrostly o 34 %, ve srovnání s minulým rokem došlo k 41 % navýšení.
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se už druhý měsíc po sobě objevil obchodník Internet Mall, který v březnu využil internetový reklamní prostor v hodnotě bezmála 63 milionů korun. I druhá a třetí příčka zůstává shodná s minulým měsícem. Druhé místo obsadila společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 16 milionů korun a na místě třetím zůstává autobazar AAA Auto (14,1 milionů korun).
Tabulka uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v březnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 513 milionů korun.