ICT

ComGate připravil SMS soutěž pro koření Kotányi

Novou SMS soutěž připravila společnost ComGate pro řadu koření Mix na grilování značky Kotányi. Kampaň proběhne od 17. do 24. června 2003 na území České republiky. Jde o první zakázku, kterou řeší ComGate bez spolupráce s reklamní agenturou. ComGate se zabývá poskytováním služeb v oblasti mobilního marketingu.

„Zákazník se do soutěže zapojí tak, že pomocí SMS odpoví na tři otázky z oblasti grilování,“ uvedl Ladislav Houzar, marketingový manažer Kotányi. Ty budou uveřejněny v celostránkovém inzerátu v časopise Týdeník televize. „Těm, kteří správně zodpověděli všechny tři otázky, bude 24. června zaslána finálová otázka,“ dodal Nikolaj Šťáhlavský, ředitel ComGatu.

Soutěžící, který nejrychleji správně odpoví na finálovou otázku, vyhraje luxusní zahradní gril v hodnotě téměř 12.000 korun. Desátý a dvacátý nejrychlejší získá rovněž gril. Další účastníci obdrží např. příslušenství pro grilování či balíčky koření. Padesáti zákazníkům bude dobit dvousetkorunový kredit pro mobilní telefon. Všichni další úspěšní soutěžící obdrží pomocí textové zprávy tip na grilování.

„SMS soutěže jsou pro nás vítanou možností, jak interaktivně oslovit zákazníky a nabídnout jim možnost získání výher, podmíněnou dobrou znalostí našich výrobků,“ sdělil Ladislav Houzar z Kotányi. „Věřím, že s SMS soutěží u Kotányi uspějeme podobně dobře jako u Pepsi, Henkelu či Unileveru,“ řekl Nikolaj Šťáhlavský z ComGatu.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!