Společnost KM BETA odstartovala jarní kampaň. V celkem 119 sponzoringových spotech, které odvysílá Prima TV, představí jednotlivé skupiny výrobků a zároveň připomene komplexnost svého sortimentu. Ten tvoří tradiční střešní krytina, vápenopískové zdivo, cihelné pálené zdivo a keramické stropy a nejnověji i suché maltové směsi.
Televizní kampaň KM BETA běží po celý duben. Bude mít formu sponzoringových vzkazů na kanálech Prima TV, konkrétně na Prima Cool, Prima ZOOM a Prima Family, které doplní další marketingové aktivity. „Touto kampaní chceme říci, že KM BETA je nejlepší volbou pro ty, kdo chtějí stavět. Jediný osvědčený dodavatel, jako je KM BETA, jim totiž stačí pro celou hrubou stavbu,“ říká Jiří Foltýn z oddělení marketingu.
Cílem nové marketingové kampaně je zvýšit povědomí o značce KM BETA a představit ji jako komplexního dodavatele veškerých potřebných materiálů pro hrubou stavbu. Komunikační mix se skládá ze sponzoringu TV pořadů, jako je Prostřeno a Top Gear, seriálů (Vraždy v Midsomeru a Sběratelé kostí) a nedělních filmů na Prima Family. Spoty v celkem 4 variantách jsou dlouhé 10 sekund. Sponzoringovou kampaň podpoří on-line reklama (bannery, komerční sdělení a textová reklama), inzerce v tištěných médiích a PR aktivity. Kampaň doplní atraktivní nabídka slev na základní střešní krytinu platná do konce května a zvýhodněné ceny na e-shopu KM BETA.
Vizuálně kampaň spojuje motivy, které KM BETA průběžně využívá pro inzerci v tištěných médiích. Autorem jejich návrhu je agentura AG GERONIMO, se kterou KM BETA již několik let spolupracuje. Ta také připravila aktuální sponzoringové spoty. Nákup prostoru zajistila agentura CZECH PROMOTION consulting.
-red-