Reklama

Miele ve své kampani sází na vysokou kvalitu spotřebičů

Společnost Miele spustila kampaň, která reflektuje vynikající výsledky pračky Miele W 3371 v nezávislém testu časopisu spotřebitelů dTest 4/2013. V testu 11 praček s předním plněním a kapacitou bubnu až 8 kg prádla a 8 praček s vrchním plněním se pračka Miele W 3371 umístila na prvním místě.

„Jsme velmi rádi, že se vítězstvím v nezávislém dTestu opět potvrdila prvotřídní kvalita našich přístrojů, kterou je značka Miele pověstná. Jedním z důvodů je bezesporu velmi přísné testování, kterým všechny spotřebiče Miele procházejí – jsou totiž testovány na dobu provozu až 20 let,“ říká ředitelka marketingu Miele ČR Kateřina Menšíková. „O to více je potěšující, že v rámci ankety mezi čtenáři dTestu vyšly jako nejspolehlivější právě pračky Miele. Důvěřuje jim celých 98 % čtenářů, což je skutečně vysoké číslo,“ dodává Kateřina Menšíková.

V souvislosti s vítězstvím pračky Miele v dTestu připravila firma Miele reklamní kampaň. S informací o vítězství pračky se mohou setkat např. automobilisté jedoucí po Nuselském mostě či po Sokolské ulici v Praze nebo čtenáři v tisku a na internetových stránkách.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!