Technologická společnost Aimtec vytvořila direct mail s cílem pobavit a zaujmout manažery skladů a logistiky. „Pokud v práci můžete odbourat úmornou operativu a soustředit se na podstatné věci, dalo by se to nazvat splněným snem,“ říká Petra Troblová, marketing manager AIMTEC a.s. Direct mail vybízí k návštěvě skladu snů a microsite www.skladsnu.cz. Činí tak formou malé dřevěné europalety se zabalenou lahví Pepsi, která odkazuje na case study u české pobočky této firmy.
„Naším cílem bylo zpracovat direct mail způsobem blízkým logistikům,“ říká Petra Troblová . Adresáti obdrží balíček s dřevěnou maketou europalety, na níž je zabalená lahev Pepsi coly, malý kubánský rum a sklenice, to vše v typické smršťovací folii. Nezapomnělo se ani na detaily v podobě kusovníku a návodu k použití, který nabádá k přípravě drinku a návštěvě microsite. Tam je ke shlédnutí video case study z české Pepsi. Jeho obsahem je pouť lahve Pepsi ze skladu směrem k zákazníkovi.
Na kreativním konceptu a realizaci se podílel tým ADison, který s Aimtecem dlouhodobě spolupracuje v oblasti PR. Výsledky kampaně předčily očekávání. „Direct mail se setkal s téměř 50% úspěšností,” dodává Petra Troblová. Na podzim se proto plánuje další kampaň, kdy se Aimtec zaměří blíže na jedno konkrétní průmyslové odvětví a přizpůsobí tomu kromě direct mailu i design a obsah microsite.
-red-