Reklama

Rajec spouští novou kampaň, kojeneckou vodu podpoří ukolébavky a vlčí rodinka

Po nedávno uvedeném spotu s medvědem nasazuje Rajec znovu i první ze série unikátních TV spotů – oblíbenou vlčí rodinku. Nasazení spotu na podporu kojenecké vody je doprovázeno online kampaní, v rámci níž připravil Rajec dvě originální animace – sovičku a žabičku. Jako bonus pro rodiče přichystal Rajec navíc originální ukolébavky přímo ze zvuků přírody v Rajecké dolině.

Na začátek dubna připravil Rajec online kampaň zaměřenou na budování povědomí o značce Rajec kojenecká voda. Na obrazovkách se opět po roce objeví originální televizní spot z dílny agentury Leagas Delaney, ve kterém se v hlavní roli představí vlčí rodinka. Na tvorbě spotu se podílel i londýnský filmový štáb, který natáčí přírodovědné dokumenty pro National Geographic a BBC. Tento unikátní televizní spot běží od 28. 3. na stanicích Nova, SMÍCHOV, Nova Cinema, Prima, Prima COOL, Prima ZOOM, Prima LOVE, TV Barrandov, Disney Channel, Universal Channel, AXN, Óčko, Minimax, CS Mini a Retro MT.

Kojenecká voda Rajec je prvním produktem Kofoly pro děti do 3 let a nastávající maminky. Mezi její hlavní benefity patří především původ z netknuté přírody Rajecké doliny, výborná chuť a splnění těch nejpřísnějších kritérií, jakými jsou nepřetržitá online kontrola dusičnanů, speciální paletová fólie proti průniku světla nebo dobrovolná karanténa.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!