Reklama

V nové sezóně Braník odměňuje i pomáhá

Piva značky Braník nyní dostane i významnou marketingovou podporu v podobě zákaznické akce nazvané „3 fláky krkovice za 40 víček“ spojující tradiční marketing se zodpovědnostním projektem. Aktivita bude podpořena reklamními spoty, které se od 8. dubna začnou objevovat v programu televize Prima.

„Spotřebitelé piv značky Braník patří mezi ty nejvěrnější. A my jsme se rozhodli jejich věrnost prostřednictvím akce „3 fláky krkovice za 40 víček“ nyní odměnit. Pomalu nastává období, kdy lidé začnou na zahrady stěhovat své grily, a proto jsme si jisti, že náš dárek v podobě marinovaných vepřových krkoviček o váze až tři čtvrtě kilogramu s radostí uvítají,“ říká Markéta Leitnerová, manažerka značky Braník.

Na lákavou odměnu se v následujících měsících mohou těšit ti, kdo v období od 1. 4. až do 30. 6. 2013 nasbírají 40 červených víček s logem grilovacího náčiní z lahvových piv Braník Světlý, Jedenáctka a Ležák nebo Braník Světlý v PET lahvi. Víčka je následně potřeba přinést do výdejních míst partnerů akce, předních českých výrobců uzenin Zeman a Makovec. Seznam je zveřejněn na internetových stránkách www.branik.cz. Zde bude požadované množství soutěžních víček se symbolem grilovacího náčiní směněno za balení marinované krkovice. Celkem jich bude vydáno až 50 tisíc.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!