Jednou z tradičních aktivit agentury IPSOS na českém trhu je pořádání seminářů zaměřených na nejrůznější oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, v dubnu startuje už 12.série IPSOS klientských setkání.
„Kdo neinovuje, jako kdyby nebyl“ není zprofanovaným heslem, ale pravdou. Proto i výzkumné agentury přicházejí s novými metodami a hledají nové přístupy k řešení. Seminář o praktickém uplatnění inovací ve výzkumu se koná 24. dubna a jsme rádi, že v programu vystoupí i zástupci našich klientů (Molson Coors CE, Telefónica O2 Slovakia). Seminář o zákaznické zkušenosti a o NPS proběhne 17. dubna, v rámci programu vystoupí i Peter Faber – Global Business Development Director, Ipsos Loyalty. Na závěr jarních akcí (29. května) jsme připravili seminář o speciálních metodách kvalitativního výzkumu, kde se budeme zabývat mj. renesancí etnografického přístupu. „Opakování je matkou moudrosti“, proto jsme se rozhodli zopakovat loňský seminář o trendech v kvalitě sběru dat (15. května).
Aktuální program letošní 12. série Ipsos klientských setkání – JARO 2013 – naleznete zde: www.ipsos.cz/program-2013
– red –