Začátkem tohoto týdne se na televizních obrazovkách objevil nový spot Raiffeisen stavební spořitelny. Tentokrát se zaměřil více na komunikaci značky než na jednotlivé produkty. Animovaná forma spotu zůstala zachována. Felix už však nevystupuje sám, dostal od Raiffeisen stavební spořitelny a reklamní agentury Klan rodinu.
Finanční specialista Felix řeší v osobním životě stejné starosti spojené s financováním bydlení jako jeho klienti, a proto jim dokáže nabídnout to nejvýhodnější řešení. „Dramatizujeme zde situace od pořízení prvního bydlení zamilovaného páru, přes jeho rekonstrukci a modernizaci až po následné stěhování celé Felixovy rodiny do většího,“ říká Lukáš Kopecký, ředitel PR a marketingu Raiffeisen stavební spořitelny.
„Chtěli jsme do příběhu přinést více emocí a pozitivní nálady, přiblížit Felixe široké populaci a zdůraznit, že Raiffeisen stavební spořitelna pomáhá klientům plnit jejich sny a řešit potřebu bydlení v průběhu celého jejich života,“ vysvětluje Lukáš Kopecký. „V animaci jsme cíleně využili více veselých a jasných barev, které mají navodit příjemnou atmosféru a podpořit zejména důvěryhodnost a pozitivní vnímání značky Raiffeisen stavební spořitelna.“
Třicetivteřinový spot zachovává animovanou podobu také kvůli návaznosti na dosavadní komunikaci Raiffeisen stavební spořitelny. Pochází z dílny reklamní agentury Klan. Nová reklama je určena pouze pro TV obrazovky.
-red-