Po úspěšném roce 2012, ve kterém se společnost rozhodla učinit některá zásadní rozhodnutí v produktovém portfoliu, se společnost PepsiCo CZ zaměřila na novou obchodní strategii pro následující roky. Součástí této strategie je i uvedení značky sycených nápojů Evervess a zároveň plné soustředění na maximální využití potenciálu všech zaměstnanců.
Společnost PepsiCo CZ se v minulém roce po dlouhodobých analýzách rozhodla vyčlenit ze svého produktového portfolia některé značky nápojů, jejichž prodeje v posledních letech nedosahovaly výsledků, které společnost očekávala. Konkrétně se jedná o značky Schweppes a Dr. Pepper, jejichž výrobní licence byla prodána. V souvislosti s orientací na posilování vlastních mezinárodních značek PepsiCo se společnost rozhodla uvést na trh v České republice a na Slovensku novou produktovou řadu sycených nápojů Evervess. Evervess je kvalitativně prémiová značka toniku a limonád PepsiCo a nahradí v portfoliu stávající značku Schweppes.
Marketingový ředitel PepsiCo CZ Bronislav Matyšek k tomu dodává: „V roce 2013 společnost oslaví velké jubileum – naše nápoje se začaly na tehdy ještě československém trhu distribuovat v roce 1973, což je přesně 40 let. Je nám ctí, že jsme byli schopni si za tuto dobu vybudovat u konzumentů takovou důvěru a tento vztah chceme nadále posilovat a prohlubovat. Proto jsme se rozhodli zákazníkům nadělit dárek v podobě limonád Evervess, které jsou známé vysokou kvalitou bez přidání umělých sladidel a jsou vhodné i k přípravě alkoholických koktejlů.“
-red-