Obchod

Kofola myslí čerstvě

„Myšlenka, že většina Čechů a Slováků nezná chuť a barvu čerstvé zeleniny a ovoce, stála na začátku budování naší nové značky čerstvých nápojů UGO. Ta nyní patří ke Kofole a otevírá úplně novou kategorii nápojů,“ říká Jannis Samaras, šéf Kofoly.

Právě v těchto dnech Kofola po roce příprav posílá na český trh lahvičky UGO se šťávou z čerstvé zeleniny a ovoce. UGOvy lahvičky nejsou ošetřeny pasterizací, tedy tepelnou úpravou, ale pouze vysokým tlakem (tzv. paskalizací). Díky tomu vydrží šťáva při uchování v chladu čerstvá až 3 týdny. Přitom si zachová živiny, svoji přirozenou barvu a chuť. K dostání je v příchutích jablko, mrkev a jablko, řepa a jablko, celer a jablko, červené zelí a jablko. Není od věci zmínit, že na výrobu každé 200 ml lahvičky zpracuje Kofola zhruba 0,5 kg čerstvého ovoce a zeleniny.

Kofola vedle uvedení tohoto nového produktu získala majoritu v jedné z největších sítí juice barů UGO. Tu založil Marek Farník s Kateřinou Farníkovou v roce 2005. Nyní UGO provozuje celkem 14 fresh barů v 6 největších českých a ve 2 největších slovenských městech. Kofola plánuje otevírat další UGO bary s čerstvými šťávami po celé ČR a SR a to jak vlastní, tak také formou frančíz.

„Pití čerstvé zeleniny zní dost bláznivě na to, aby to mohla naučit Čechy a Slováky právě Kofola,“ uzavírá její šéf.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!