Reklama

SPAR ČOS představuje nový věrnostní program pro děti

Společnost SPAR ČOS připravila pro své zákazníky nový dlouhodobý věrnostní program, který je tentokrát zaměřený na děti. Akce osloví malé zákazníky od pěti do dvanácti let, a to prostřednictvím postavičky dráčka INGA. Ti tak budou moci po nasbírání příslušných bodů zakoupit v síti prodejen SPAR ČOS hračky světových značek za jedinečné ceny. Program, který bude probíhat od 6. března do 9. července, je podpořen na webových stránkách www.dracekingo.cz, kde děti najdou kromě informací o programu také mnoho zajímavých křížovek, hádanek, her a soutěží.

„Našich stálých zákazníků si velmi vážíme, proto pro ně pravidelně připravujeme věrnostní programy, které se vždy setkávají s pozitivním ohlasem,“ říká Martin Ditmar, ředitel společnosti SPAR ČOS. „Mezi naše zákazníky patří především rodiny s dětmi, proto jsme se letos na jaře rozhodli spustit program, který potěší hlavně její nejmenší členy,“ dodává Martin Ditmar.

Vítejte ve světě dráčka INGA
V nabídce věrnostního programu s dráčkem INGO, který zve děti do světa krásných hraček a zábavných her, je pro malé zákazníky připraveno 19 produktů světových značek, z nichž si vyberou kluci i holky. Za každých 200,- Kč nákupu získá zákazník jeden INGO bod, který nalepí do hrací karty. Po nasbírání dvaceti bodů je možné zakoupit za výhodnou cenu hračku dle vlastního výběru. Každý týden bude navíc v nabídce supermarketů SPAR a hypermarketů INTERSPAR označen produkt, jehož koupí získá zákazník jeden INGO bod navíc. Akce potrvá od 6. března do 9. července 2013. INGO body budou vydávány do 25. června a hračky je možné zakoupit až do 9. července 2013.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!