Reklama

Nová marketingová kampaň: FLEXI. Pro jistotu.

FLEXI životní pojištění od Pojišťovny České spořitelny spustilo marketingovou kampaň. Slogan „FLEXI. Pro jistotu.“, doplněný výrokem „Myslete pozitivně.“ charakterizuje zcela nový komunikační koncept, zaměřený na podporu pojištění vážných životních situací. Kampaň poběží prostřednictvím televize a internetu do 29. dubna 2013.

„Hledali jsme nový komunikační koncept, který by nám umožnil toto nelehké téma přiblížit klientům,“ říká Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu Pojišťovny České spořitelny. „Nakonec zvítězilo Fotoalbum, které volně navazuje na dosud používaný deník. Při prohlížení fotografií v iPadu upozorňuje na vážné situace pomocí dvojsmyslů.“

Klienti stále podceňují pojištění závažných životních situací, nechtějí o nich mluvit, ani na ně myslet. Dokud nepřijdou s nepříjemnou událostí do přímého kontaktu. FLEXI životní pojištění jim má v nelehké životní etapě pomoci krýt záda.

„Vytvořit pozitivní kampaň na pojištění závažných životních situací byla pro nás velká výzva. Od začátku jsme věděli, že nechceme reklamou lidi strašit. Proto jsme zvolili koncept „Myslete pozitivně“, který díky vtipným dvojsmyslům celé téma výrazně odlehčil. Navíc jsme se při jeho vytváření i dobře bavili,“ říká kreativní ředitel agentury Rust Robert Houzar.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!