ČEPRO rozšiřuje nabídku svých služeb v logistice pohonných hmot. Od března se na českých silnicích objeví osm nových cisteren společnosti, se kterými obslouží především síť svých čerpacích stanic, sklady a případně další zákazníky. Ty ponesou atypický polep vycházející ze zcela nového komunikačního konceptu firmy, postaveného na claimu: „Síla bez kompromisů“.
Záměrem konceptu je ukázat, že zákazníci již nemusí hledat alternativy. Je postaven především pro prezentaci čerpacích stanic EuroOil, kde řidiči najdou širokou nabídku, garantovanou kvalitu z první ruky a navíc přijatelnou cenu. „Síla je graficky ilustrována symbolem ruky, která je vytvořena z paliva a má strojový charakter motoru. Tyto dva základní prvky se postupně objeví v širokém spektru komunikačních nástrojů jako základ korporátní identity a marketingové komunikace,“ říká Marek Čaniga, kreativní ředitel Astronaut Creative Lab ze skupiny Bison & Rose.
Zakázka představuje nákup osmi moderních cisternových návěsů značky Willig se skvělou technologickou výbavou, s objemem 41 500 litrů. Vozy společnost rozmístí na svá regionální střediska tak, aby mohly operovat po celé České republice. Do nákupu společnost investovala 40 miliónů korun.
Vlastní autodoprava pomůže firmě lépe plánovat zásobování provozů, flexibilně uspokojit kapacitní nároky a reagovat na případné změny v poptávce. „S našimi cisternami dokážeme lépe využívat různých synergií v logistice, stoprocentně se zaručit za kvalitu dodávaných paliv, uspořit náklady a zvýšit konkurenceschopnost,“ uvádí Jan Duspěva, generální ředitel společnosti ČEPRO.
-red-