Média

Názory českých novinářů zaujaly i ve světě

Komunikační průzkum agentury Donath Business & Media (DBM) na téma “Názory českých novinářů na vybrané otázky mediálního prostředí v České republice” získal čestné uznání v mezinárodní soutěži PR Daily’s Media Relations Awards 2012. Ceny vyhlašuje americká oborová publikace Ragan’s PR Daily. Český projekt byl oceněn v kategorii „Best Integration of PR in a Business Campaign“. Již premiérová účast české agentury v soutěži přinesla českým barvám vavříny mezi silnou americkou konkurencí. Letošního ročníku soutěže se zúčastnilo 350 projektů.

„Ocenění patří rovným dílem respondentům v průzkumu i agentuře DBM,“ uvedl Michal Donath. „Je to malý krok ke zvyšování prestiže české školy PR na mezinárodním poli,“ dodal Donath. Agentura DBM získala v mezinárodních soutěžích již dříve řadu prestižních ocenění za projekty realizované pro své klienty.

Cílem průzkumu bylo zmapovat názory českých novinářů na mediální prostředí v ČR včetně vnějších vlivů ze strany inzerentů, politiků i PR agentur. Na otázky týkající se také citlivých témat jako například co má nejvýraznější vliv na kvalitu práce médií a kde leží hranice mezi přijatelným a nepřijatelným chováním ze strany PR agentur, odpovědělo celkem 566 (22 %) z oslovených 2577 aktivních novinářů. „Nečekaně velkému počtu respondentů patří dík za otevřenost i důvěru, s níž se průzkumu zúčastnili. Bez jejich aktivní spolupráce bychom se o ocenění nemohli ucházet,“ dodal Donath.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!