Značka Rama přichází s novou SMS soutěží nazvanou „Kola pro celou rodinu“. Kampaň, trvající od 21. května do 15. června 2003, je určena zákazníkům hypermarketu Tesco.
Organizuje ji agentura Ogilvy Promotional Campaigns, která si k technickému zajištění SMS komunikace už poněkolikáté přizvala společnost ComGate.
Zákazník se do soutěže zapojí tak, že nakoupí dva výrobky Rama Classic 500 g v novém balení a zašle SMS s tipovací odpovědí na otázku „Kolik lidí se zúčastní soutěže ve stejný týden jako vy?“ V textové zprávě účastník dále zasílá cenu nákupu a místo, kde k němu došlo. Každý týden získá soutěžící s nejpřesnějším tipem čtyři horská kola značky Dominator. V každém kole může být zaslán pouze jeden tip z jednoho konkrétního telefonního čísla.
„Věřím, že soutěž kombinující slavnou značku margarínu, atraktivní výhry a SMS komunikaci bude pro soutěžící velmi zajímavá,“ uvedl Nikolaj Šťáhlavský, ředitel ComGatu.