V lednu 2013 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 345 milionů korun. Meziměsíčně došlo k poklesu o třetinu, meziroční rostoucí trend ale pokračuje. Největším zadavatelem byla společnost Student Agency, která umístila bannerovou inzerci v hodnotě 13,4 miliony korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost MEDIARESEARCH.
Podle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v prvním měsíci roku 2013 bannerovou reklamu v hodnotě 345 milionů korun. Meziměsíčně výdaje poklesly o 36 %, nicméně i tak pokračuje rostoucí trend v internetové reklamě a oproti loňsku došlo k 38% navýšení.
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevila společnost Student Agency, která v lednu využila internetový reklamní prostor v hodnotě 13,4 milionu korun. Na druhé příčce se umístil internetový prodejce Internet Mall s inzercí v hodnotě 11,9 milionů korun a na místě třetím provozovatel českých a slovenských internetových obchodů Internet Retail (11,1 milionů korun).
Tabulka uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v lednu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 307 milionů korun.
– red –