Dceřiná společnost České spořitelny Partner ČS, a. s. mění svůj název na ČS do domu, a. s. a spolu s tím i obchodní strategii a korporátní image. Změna proběhla k 23. lednu 2013, kdy byla společnost pod novým názvem zapsána v Obchodním rejstříku.
Změny se netýkají jen obchodního názvu firmy, ale celé firemní strategie a řízení značky ČS do domu, a. s. Česká spořitelna do domu působí po celé České republice a nabízí širokou paletu produktů a služeb Finanční skupiny České spořitelny, a.s. a skupiny Vienna Insurance Group. Součástí nabízených služeb je kvalitní poradenství při řešení jakékoli finanční záležitosti. Hlavním cílem nové obchodní strategie ČS do domu je více propojit ověřené produkty České spořitelny s kvalitou a flexibilitou poradců ČS do domu a zároveň se přiblížit korporátnímu stylu České spořitelny a prezentovat klientům svoji sounáležitost s českou největší bankou. Jasně uchopitelným grafickým prvkem nového korporátního designu je červený deštník, který coby jasný identifikační znak bude provázet veškerou marketingovou komunikaci ČS do domu.
-red-