Na základě podnětů od klientů agentura Ipsos realizovala vlastní projekt Instant Research, který je od listopadu 2012 v plném provozu.
Jedná se o profesionální nástroj pro on-line sběr dat, kde si každý zájemce může zkonstruovat svůj vlastní krátký a rychlý výzkum, na individuálně vybrané cílové skupině.
„Mnoho klientů se na nás obracelo s žádostí o rychlé on-line ad-hoc výzkumy. To nás přivedlo k myšlence na „výzkumnou samoobsluhu“ – postavenou na platformě Ipsos CASI panelu, kde máme více než 50 tisíc registrovaných respondentů, o kterých víme nejen standardní sociodemografické údaje, ale i dalších více než 100 údajů o jejich nákupním chování, vybavení domácnosti, life-stylu apod.“, říká Radek Jalůvka, generální ředitel agentury Ipsos.
Tento nástroj je vhodný pro všechny, kteří nechtějí čekat na pravidelný omnibus a chtějí si sami jednoduše vytvořit dotazník a získat výsledky do 4 dnů od zaplacení objednávky. Více na www.instantresearch.cz.