Média

HPCG uspěla v zahraničí a komunikuje Bez hranic

HPCG uspěla ve výběrovém řízení, které na podzim loňského roku vypsal rakouský Oberösterreich Tourismus. Jedná se o přeshraniční marketingovou kampaň s názvem „Bez hranic: Horní Rakousko – Jižní Čechy“ propagující společně oba turistické regiony, v rámci které bude HPCG zajišťovat služby v oblasti Public Relations. Projekt je spolufinancovaný z prostředků Evropské unie a potrvá od jara do podzimu letošního roku.

Multiregionální marketingová kampaň se zaměří na obyvatele České republiky s cílem zvýšit jejich informovanost o možnostech turistického vyžití, které společně nabízejí regiony Horní Rakousko a Jižní Čechy, aniž by návštěvníky omezovaly státní hranice. Současně si kampaň klade za cíl podpořit zájem potenciálních nových návštěvníků o dovolenou v tomto regionu. Nosnými komunikačními tématy budou aktivní odpočinek v létě, s akcentem na sportovní dovolenou pro nadšené cyklisty, a krásy Lince, hlavního města kultury 2009, které se v roce 2013 promění v město hudby.

Kampaň vychází z výsledků průzkumu Tourismus Monitor Austria, který si zadavatel nechal zpracovat. Ze studie vyplývá, že 93% českých turistů, kteří jednou zakusili krásy regionu, se vrací opakovaně a jsou natolik spokojeni, že 59% z nich zcela jistě a 35% jistě svou zkušenost doporučí dále. Nejvíce přitom oceňují, že si příjemně odpočinou v útulném a přívětivém prostředí. Nejčastějšími motivy, na jejichž základě se návštěvníci z Česka rozhodují strávit dovolenou na česko-rakouském pomezí, jsou vedle těsné blízkosti destinace především klid a přírodní bohatství, kterým tato oblast oplývá. V rámci průzkumu tyto preference uvedlo 55%, resp. 59% dotázaných. Neméně významnou předností regionu je také rozvinutá infrastruktura stezek pro pěší i cykloturistiku (na silničních, horských i elektro-kolech) a rozmanitá nabídka souvisejících služeb. Ta podle průzkumu láká 33% tuzemských turistů.

„Čeští turisté jsou pro Rakousko důležití, zejména v regionech, které bezprostředně sousedí se státní hranicí České republiky, představují významný podíl na incomingovém turistickém ruchu. Přirozeně se tedy i marketingové kampaně snaží svou komunikaci tuzemským návštěvníkům co nejvíce přiblížit. To byl pravděpodobně i jeden z motivů, proč byla pro zajištění PR služeb vybrána právě HPCG, lokální poskytovatel s dobrou znalostí místního trhu. Důvěry, kterou v naši společnost Oberösterreich Tourismus vložil, si velmi vážíme,“ uvádí Lenka Hlavatá, managing partner skupiny HPCG, která v loňském roce posílila své aktivity zaměřené na přeshraniční spolupráci s klienty z německy mluvících zemí, a dodává: „Projektem Bez hranic HPCG rovněž navazuje na úspěšnou kooperaci s Jihočeskou centrálou cestovního ruchu, pro kterou jsme v zimní sezóně 2009 – 2010 zajišťovali komunikační kampaň s názvem Dovolená bez hranic.“

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!