Společnost Ahold provozující síť prodejen Albert připravila pro své zákazníky další sales kampaň. Tentokrát si cestu do obchodů Albert probojovali malí gougouni, ve světě již známé postavičky s osobitými vlastnostmi. Od 6. února do 23. března se zákazníkům po celé České republice ve všech prodejnách Albert představí Gougouni z limitované hudební kolekce „Groovy“, která byla vytvořena speciálně pro Ahold.
Limitovaná kolekce hudebních Gougounů exkluzivně v Albertovi
Gougouni jsou ve světe již oblíbeným sběratelským artiklem, ovšem pouze od 6. února do 23. března budou moci zákazníci získat gougouny z limitované edice „Groovy“, která je zaměřena na populární hudební a taneční styly. Kolekce malých různobarevných postaviček obsahuje celkem 41 unikátních gougounů, z nichž každý reprezentuje určitý hudební směr i vlastnosti.
Mechanika sales kampaně
Za každých 200 Kč utracených v prodejnách Albert získá zákazník 1 figurku a 1 samolepku gougouna, postupně tak lze nasbírat celou sadu 41 groovy gougounů. „Kromě figurek budou v prodeji také sběratelská alba, kam si děti budou lepit gougouní samolepky. V albu však najdou také tipy na hry, informace o všech postavičkách a další doprovodné aktivity,“ říká ke kampani Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold.
Stejně jako u předchozích kampaní i tato nabídne tzv. Trading day nebo-li měňárnu, tedy den, kdy si budou moci sběratelé vyměňovat gougouny přímo v prodejnách Albert.
Balíček s figurkou a samolepkou může zákazník získat také nákupem konkrétního produktu, který bude v průběhu akce označen přímo v prodejně a rovněž bude propagován v letácích.
Během kampaně si mohou zákazníci zakoupit i exkluzivní plyšové gougouny – Flow a Tez (99 Kč) či metalické gougouny – Tez a Blinq (29,90 Kč) nebo třeba sběratelský pytlík, který slouží také jako šátek na hlavu (39,90 Kč).
Kampaň s 360° komunikací
Jako již tradičně bude kampaň komunikována uceleně, zákazníci se s ní tedy setkají v obchodech, v rámci klasické inzerce, v televizi, v rádiu, v rámci outdoorových nosičů a samozřejmě nebude chybět v Albert magazínu a na webu či Facebooku.
-red-