Společnost LG, která patří k největším světovým i tuzemským prodejcům spotřební elektroniky, si pro spolupráci v oblasti public relations pro Českou a Slovenskou republiku vybrala v tendru Native PR. Cílem spolupráce bude budování pověsti značky a kreativní realizace komunikační strategie, jež povede k upevnění pozice LG na trhu. Spolupráce byla zahájena 1. února 2013.
„Pro navázání spolupráce s agenturou Native PR bylo rozhodující to, že měla rozsáhlé zkušenosti z oboru spotřební elektroniky a zároveň v tendru prokázala nejlepší kreativní přístup. Věříme, že agentura v následujícím období prokáže v realizaci konkrétních aktivit, že naše rozhodnutí ve výběrovém řízení bylo správné“, uvedl Martin Malý, tiskový mluvčí LG Electronics CZ.
„Společnost LG patří ve svém oboru mezi lídry trhu a její očekávání jsou vysoká. Zaměření se na zviditelnění této firmy a jejího sortimentu je pro nás výzvou a věřím, že v tomto ohledu splníme veškerá očekávání,“ uvedla Hana Novotná, Account Director agentury Native PR.
-red-