Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz uzavřela v lednu spolupráci se sedmi novými klienty. Služeb agentury začne v roce 2013 využívat prodejce IT vybavení Gigacomputer, prodejce kancelářských potřeb Activa, kovošrot Alfa Šrot či výrobce obuvi Moleda. Agentura se zároveň dohodla na spolupráci s výrobcem zdravotních pomůcek ConvaTec, společností Patria Kobylí produkující vína se značkou Víno z Kobylí a společností Naděje, která se specializuje na výrobu bylinných tinktur, olejů a výluhů.
Společnostem Gigacomputer, Activa, Naděje a Alfa Šrot agentura připravuje kompletní plán medializace pro rok 2013. V případě firem Moleda a ConvaTec bude základem spolupráce produktové PR a budování značky. Pro společnost Patria Kobylí aktuálně probíhá realizace nových webových stránek a příprava PR strategie pro rok 2013.
„S většinou nových klientů jsme se pro letošní rok dohodli na komplexní správě PR aktivit. Pevně věřím, že obstojíme a zvýrazníme tím naši rostoucí pozici na tuzemském trhu. Zájem ze strany nových klientů o naše služby je důkazem, že menší PR agentury mohou být v oblasti služeb úspěšné navzdory odborným předpovědím. Stále více rozhoduje kvalita práce a seriózní přístup, což nahrává šikovným týmům bez ohledu na počet lidí,“ uvedl Petr Lesenský, ředitel agentury Lesensky.cz.
-red-