Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového (vícetematického) výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností.
Ke zjištění tohoto cíle je používáno metody osobního dotazování (face-to-face) v celé České republice. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.
V omnibusovém šetření společnosti GfK Praha realizovaném v květnu 2003 byla zjišťována spontánní znalost značek napařovacích žehliček. Nejvyšší znalost zaznamenala značka Eta (60%), následována značkou Philips (29%) a Tefal (25%) a Roventa (22%)
Na dalších místech se umístily značky Moulinex (21%), Tesla (14%), Braun (12%) a Bosch (12%).