Služba Sbazar.cz, redesignovaná na konci roku 2012, se dočkala první televizní kampaně ve své historii.
Nová reklama má za úkol pomocí krátkého příběhu ukázat nejdůležitější výhodu služby Sbazar.cz. Během několika málo vteřin zhlédnete kompletní proces založení inzerátu, které je rychlé, jednoduché a přehledné.
Reklama startuje 24. ledna a poběží na televizi Nova a Prima TV. Klasické reklamy budou ještě doplněny o krátké sponzoringové spoty. Ty jsou navrženy tak, aby podpořily nejvýznamnější sekce serveru Sbazar.cz a tematicky se hodily k pořadům, před kterými budou vysílány (kategorie auto/moto; oblečení, obuv, doplňky; elektro a počítače a dům, byt, zahrada). K televizi se od začátku února přidají ještě další mediatypy – OOH v Praze a podpora prostřednictvím PPC reklamy. Kampaň potrvá až do konce března.
Nápad vznikl in-house a produkčně se na něm podílela agentura Art & Smith.
– red –