Lufthansa vyzývá své facebookové fanoušky, aby na sociální síť vkládali obrázky věcí, které by si rádi zabalili do svých zavazadel, podělili se o své příběhy a vyhráli tak skvělé ceny.
Lufthansa přepraví každoročně více než 55 milionů zavazadel, z nichž každé vypovídá o části příběhu a cesty svého majitele. A právě z toho vycházela největší evropská letecká společnost v nové soutěži, kterou uvedla na začátku roku 2013: všichni fanoušci Lufthansy na Facebooku teď mohou vyhrát fantastické ceny související s cestováním. Stačí, když v rámci soutěže „Packed & Ready“ nahrají na síť obrázky věcí, které by si zabalili do svých virtuálních kufrů. Soutěžící mají za úkol také sdělit, proč je právě jejich zavazadlo jiné než ostatní. Učinit tak mohou až do 28. února, kdy soutěž končí.
Lufthansa sdílí všeobecnou zvědavost ohledně obsahu našich zavazadel – právě ta byla motivem pro vytvoření soutěže „Packed & Ready“. Účastníci se budou moci komunitě uživatelů Facebooku svěřit, čím se právě jejich zavazadla odlišují od ostatních, doplnit své fotografie o různé efekty, vytvořit titulní obrázek svého zabaleného kufru a tuto fotografii pak použít pro svůj profil. Uživatelé také mohou označit, do kterých zemí se svým zavazadlem zavítali, a otagovat své přátele, kteří s nimi cestu podnikli.
Veškeré příspěvky budou seřazeny podle oblíbenosti a všichni účastníci budou moci hlasovat pro své favority. Zavazadla a příběhy s nejvyšším počtem hlasů budou poté zařazeny do slosování o skvělé ceny spojené s cestováním, jako jsou značkové kufry Lufthansa, trička A380 nebo sportovní set Lufthansa (obsahuje Frisbee, set na plážový tenis, nafukovací míč a tašku).
– red –