Druhá nejlepší firemní brožura a www stránky. To jsou ohodnocení, která si z letošního ročníku soutěže Firemní médium odnesla společnost Aral ČR.
„Jedním z našich prvořadých úkolů je dbát na budování image a profesionální prezentaci naší společnosti navenek. Skvělá umístění v této soutěži pouze potvrzují, že tuto práci děláme dobře. Umístění mě těší také proto, že první příčky nám v obou případech unikly doslova jen o vlásek,“ říká generální ředitel společnosti Aral ČR, a.s. Pavel Švácha.
Do soutěže se v letošním roce přihlásilo třicet firem s celkem šedesáti médii, které byly rozčleněny do šesti kategorií – firemní magazín, firemní noviny, audiovizuální prezentace, intranet, www stránky a firemní brožury.
Porotci posuzovali celkovou úroveň titulu a k tomu jednotlivě hodnotili textovou stránku, grafickou stránku a titulní stranu. Systém hodnocení byl bodový, hodnocený známkou od 1 do 5, doplněný o slovní komentář.
Čtvrtý ročník soutěže o Firemní médium roku vyhlásily agentury Dynamic Relations a GoodCom za odborné garance TypoDesignClubu. Mediálním partnerem projektu je podnikatelský týdeník Profit.