Obchod

Aral slavil úspěchy v soutěži Firemní médium roku

Druhá nejlepší firemní brožura a www stránky. To jsou ohodnocení, která si z letošního ročníku soutěže Firemní médium odnesla společnost Aral ČR.

„Jedním z našich prvořadých úkolů je dbát na budování image a profesionální prezentaci naší společnosti navenek. Skvělá umístění v této soutěži pouze potvrzují, že tuto práci děláme dobře. Umístění mě těší také proto, že první příčky nám v obou případech unikly doslova jen o vlásek,“ říká generální ředitel společnosti Aral ČR, a.s. Pavel Švácha.

Do soutěže se v letošním roce přihlásilo třicet firem s celkem šedesáti médii, které byly rozčleněny do šesti kategorií – firemní magazín, firemní noviny, audiovizuální prezentace, intranet, www stránky a firemní brožury.

Porotci posuzovali celkovou úroveň titulu a k tomu jednotlivě hodnotili textovou stránku, grafickou stránku a titulní stranu. Systém hodnocení byl bodový, hodnocený známkou od 1 do 5, doplněný o slovní komentář.

Čtvrtý ročník soutěže o Firemní médium roku vyhlásily agentury Dynamic Relations a GoodCom za odborné garance TypoDesignClubu. Mediálním partnerem projektu je podnikatelský týdeník Profit.

Čtěte také

  1. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  2. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Referent/ka vendor marketingu
    Mukařov | 43000 - 45000 Kč za měsíc
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. HR Manager pro Live Music Rental
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!