Reklama

Lednová kampaň ČSOB je zaměřena na důchodovou reformu

ČSOB se na začátku nového roku zaměří na velmi aktuální téma, a to na důchodovou reformu. V rámci Plánu na penzi chce banka lidem ukázat, že je tou správnou společností ke kompletnímu zajištění na stáří, a že je expertem v oboru. Kampaň bude doprovázena mottem „Až tohle nepřečtete, bude už pozdě. Do svého pohodlí investujte v mládí s ČSOB Plánem na penzi.“

Důchodová reforma je v dnešní době velmi diskutované téma. Kampaní chce banka klienty seznámit se změnami, které reforma přináší a ukázat jim, že umí poradit nejen s druhým a třetím pilířem, ale dokáže jim doporučit vhodné spořící produkty k zajištění penze v pohodě.

Kampaň poběží od 2. do 31. ledna 2013 a využije tradičních komunikačních prostředků, jako je tisk, internet, outdoor, letáky na pobočkách a v neposlední řadě také přílože k výpisům z účtů či na displejích bankomatů. Veškerou komunikaci penzijní reformy doplní ikona specialisty na penzi v pohodě.

ČSOB v rámci Plánu na penzi nabízí penzijní produkty II. a III. pilíře, pravidelně placené životní pojištění, pravidelné investice do fondů a jednorázové investice do podílových fondů.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!