„Spousty cen sníženy na 20 Kč“ je název nejnovější kampaně společnosti Ahold, provozovatele prodejen Albert. Kampaň, která začíná ve středu 9. ledna, nabídne zákazníkům desítky produktů zlevněných na lidových 20 korun, a to jak v supermarketech tak hypermarketech po celé České republice.
V době, kdy po hojném vánočním období hlídá každý zákazník při nákupech finanční rozpočet, přichází Albert s atraktivní kampaní, která nabídne spousty potravin za symbolických 20 Kč. Trvanlivé i čerstvé potraviny se sympatickou cenovkou najdou zákazníci v supermarketech i hypermarketech Albert po celé České republice.
„Téma úsporného nakupování je vždy po Novém roce a Vánocích velmi aktuální. Řadě našich zákazníků zasáhnou Vánoce a oslavy související s příchodem nového roku hluboko do rodinného rozpočtu. Proto přinášíme našim zákazníkům možnost šetřit i při nákupu potravin, a to při zachování jejich kvality,“ komentuje kampaň Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold.
Agenti v akci s dvackostrojem
V rámci kampaně sestrojili naši žlutí akční agenti unikátní přístroj – dvackostroj. Jde o zařízení, které promění jakoukoliv vloženou původní cenu v novou, právě ve výši 20 Kč. Příběh s dvackostrojem nabídne TV kampaň. TV spot bude nově nasazen na TV Prima Group.
Kampaň proběhne zejména instore v prodejnách Albert, produkty v kampani budou řádně označeny stopery, žádný zákazník je tedy nemine.
– red –