ICT

TPCA buduje propagaci od webu

Stavba nové továrny automobilky Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech (TPCA) v Kolíně začala v září 2002, uvedení továrny do provozu se plánuje na začátek roku 2005.

Dosud společnost v České republice nerozvíjela žádné marketingové ani propagační aktivity. První vlaštovkou jsou právě spuštěné internetové stránky TPCA z dílny pražské společnosti Stickfish.

Stránky nabízí informace o vzniku projektu, popis konceptu TPCA a poodhalují lecos z budoucích aktivit automobilky. Mezi atraktivní části webu patří záběry 3D modelu budoucí továrny. „V této fázi vývoje továrny je prvořadou prioritou nalézt kvalitní pracovní síly a budování pozitivního povědomí o podniku mezi místními obyvateli. Společnost TPCA se snaží vytvořit moderní, ekologický podnik, ve které bude příjemné pracovat.

Webová prezentace je ideálním nástrojem pro komunikaci tohoto sdělení.“, řekl k hlavnímu poslání internetových stránek Vítězslav Válka, ředitel společnosti Stickfish. První zaměstnanci budou přijati v roce 2003 a předpokládá se, že jejich celkový počet dosáhne přibližně 3 000 osob. Obecné zaškolení, zahrnující zaškolení podle principů TPS atd., bude prováděno na místě a v Japonsku. Zaškolení podle jednotlivých profesí bude prováděno na místě před i po zahájení výroby. Roční výrobní kapacita kladenské továrny bude 300 tisíc automobilů určených pro evropský trh. Z tohoto množství se 200 tisíc kusů vyrobí pod značkou Peugeot a Citroën, vozy značky Toyota budou tvořit zbývající třetinu produkce. Zahájení výroby je plánováno na konec roku 2005.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!