V minulých dnech se kompletně změnil design webových stránek expresní logistické společnosti GO! Express & Logistics. Koordinátorkou projektu je ředitelka pro rozvoj Pavla Eretová.
Změna „mediálního obrazu“ celé firmy se promítla v první fázi na podobě loga. Záhy následoval slogan, kdy z dlouho používaného „Vše jde“, společnost přešla k „Čas je vše“ a logicky pak následoval redesign webových stránek. Kompletně se změnila celá tvář stránek. Web je minimalistický, přehledný a intuitivnější než předchozí webová prezentace. Změnila se barevnost a fonty, rozmístění odkazů a nové informace nyní více reflektují potřeby klientů. Nové stránky jsou také lépe přizpůsobené různým typům vyhledávačů.
Novému webu dominuje logo, rychlé odkazy a kontakty. Zásadním grafickým prvkem je měnící se motiv, který napovídá vše o službách GO! Express & Logistics. Základní menu je rozděleno do tří odkazů. Zde návštěvníci stránek najdou kategorii produktovou, zákaznickou a dozví se vše o firmě, včetně profilu, historie, partnerech a podobně.
Nejdůležitější a pravděpodobně nejnavštěvovanější bude zákaznická sekce. Zde klienti mají k dispozici formuláře, přepravní listy, informace o palivovém příplatku, obalovém materiálu a jsou zde uvedené nejčastější zákaznické dotazy. V krátkém a stručném sledu se z nich zákazník dozví odpovědi na svoje nejčastější otázky.
Firma také reaguje na trendy ve využívání smart phonů, proto nechybí aplikace pro chytré telefony, aby zákazníci měli kdekoli okamžitý přehled o své zásilce. Speciální pozornost byla věnována také produktové sekci.
– red –