Knižní divize mediálního domu Mladá fronta se pustila do mobilního marketingu. První prosincový týden rozeslala svým zákazníkům reklamní SMS s nabídkou titulů pod stromeček.
„Stávajícím zákazníkům jsme zaslali nabídku osmi špičkových titulů jako tipy od Ježíška,“ uvedla Magdaléna Potměšilová, vedoucí marketingu a PR divize Knihy. „Mobilní kampaň jsme podpořili mimořádnou slevou ve výši třiceti procent,“ dodává.
Vánoční tituly propaguje i mobilní mikrostránka uvedená v SMS zprávě. „Zákazníci s chytrými telefony tak mohou objednávku rovnou pohodlně odeslat,“ dodává Magdaléna Potměšilová.
Nakladatelství odeslalo v první várce 50 000 textových zpráv. „Jde o pilotní projekt. V případě dobrých výsledků uvažujeme o častějším využívání SMS,“ potvrzuje šéfka marketingu divize Knihy.
Koncept SMS kampaně i mikrostránku vytvořila mobilní marketingová agentura Crazy Tomato.
– red –