Obchod

Konica Minolta se více zaměří na zákazníky v regionech

Konica Minolta mění systém obsluhy zákazníků v České republice. S cílem zvýšit rychlost a kvalitu poskytovaných služeb nově uspořádala své aktivity v oblasti přímého prodeje. Posílení regionální orientace má společnosti pomoci udržet si postavení lídra na trhu v produkčním tisku a v prodeji barevných a černobílých multifunkčních zařízení.

Změna obsluhy zákazníků souvisí také s akvizicí a se změnami spojenými s integrací akciové společnosti Robinco CS. Její bývalý obchodní ředitel Petr Mikulec (viz foto) se stal ředitelem nové obchodní divize Konica Minolta.

„Vytvořili jsme tři samostatné divize, které budou pečovat o zákazníky v regionech. Již neplatí u nás dosud zavedené rozdělení pouze na část Čechy a Morava,“ řekl Jiří Skopový, obchodní ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech a dodal: „Rozšířili jsme naše portfolio o sofistikovanější řešení, jako je nabídka elektronizace dokumentů nebo IT služeb. Abychom mohli být úspěšní i v těchto oblastech, museli jsme vytvořit nové kvalifikované prodejní a konzultační týmy. Jejich prostřednictvím nyní chceme využít veškerý obchodní potenciál zákazníků v regionech.“

Petr Mikulec bude řídit přímý prodej Konica Minolta ve východní části Čech.
Za západní část Čech bude zodpovídat Petr Vavřík a za Moravu Milan Kasík.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!