Reklama

O prezentaci vynikající kávy Piazza d’Oro se stará agentura Wunderman

Koncem listopadu tohoto roku byla do maloobchodní sítě uvedena super-prémiová značka kávy Piazza d’Oro, doposud známá pouze z kaváren a restaurací.

O launch i celou komunikaci značky se stará agentura Wunderman. Ta navrhla komunikační koncept “Dokonalé espresso je umění”, jehož první konkrétní exekucí je spotřebitelská soutěž o 5 víkendových pobytů pro dvě osoby na světoznámém karnevalu v Benátkách a značkové espresso kávovary.

V rámci komunikace soutěže byla vytvořena celá řada POS materiálů (letáky, pásky na obal apod.) a koncem listopadu byl spuštěn také soutěžní web www.umeni-espressa.cz .

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!