Komunikační kampaň postavená na atraktivním tématu financí a nevěry realizovaná agenturou Bison & Rose pro Eru, obchodní značku ČSOB, vyhrála hlavní cenu v kategorii finance v 6. ročníku evropské soutěže European Excellence Awards. Porota ocenila nápad, kreativní provedení a mediální dopad.
„Je to obrovský úspěch. V soutěži byly stovky projektů. Porotě jsme zůstali v paměti díky nápadu poslat novinářům kromě výsledků průzkumu osobní milostné dopisy, kterými jsme je zvali na tiskovou konferenci. Výsledek byl velkolepý – o tuto příležitost nechtěl nikdo přijít, apartmá v hotelu Kempinski praskalo ve švech. Výbornou odezvu měla i publicita. Pro řadu médií bylo naše téma velkým tahákem pro diváky, čtenáře i posluchače,“ říká Jana Lutonská z agentury Bison & Rose.
Vítězný projekt zaměřený na to, jak Češi financují své zálety, vznikl letos v létě v rámci dlouhodobého seriálu o rodinných financích Ze života peněz, který Era připravuje pro česká média. „Cena jen dokazuje, že jednoduché věci jsou ty nejlepší. Chceme v tomto stylu komunikace pokračovat i nadále. Naším cílem je spojit značku Era s běžnými životními situacemi a financemi, které lidé k jejich řešení potřebují,“ říká Zuzana Kalátová, mluvčí Ery a Poštovní spořitelny.
Do šedesáti kategorií letošního ročníku European Excellence Awards bylo přihlášeno téměř 1500 projektů, které hodnotila porota složená ze třiceti renomovaných odborníků ze všech odvětví komunikace a public relations v Evropě. Už jen samotná nominace na toto oborové ocenění je považována za Oscara v PR. Slavnostní vyhlášení EEA 2012 se konalo 6. prosince v historické budově Camden Roundhouse v Londýně.
– red –