GfK Group dosáhla za prvních devět měsíců roku 2012 výrazného nárůstu tržeb v objemu 9,8 procenta na úroveň 1 096,8 milionu €. Ve strategických růstových regionech, kterými jsou Jižní Amerika, Asie a Pacifik, byl zaznamenán organický růst na dvouciferné úrovni.
Obchod rostl organicky i v regionech Severní Amerika, jižní a západní Evropa, a to především ve třetím kvartále. Velké mezinárodní objednávky potvrzují sílu nové strategie GfK Group. Marže na úrovni 11,5 procenta odráží náklady na produktové inovace a rozvoj na nových trzích. Byla proto o něco nižší než číslo za stejné období z loňského roku. Na fiskální rok 2012 se předpokládají celkové tržby ve výši 1,5 miliardy €.
Strategická reorganizace GfK Group poskytuje vysokou výkonnost na základě organizace soustředěné kolem klienta. Cílem nové strategie nazvané “ Own the Future “ je z globálního hlediska využívat více silných stránek pro specifické klientské skupiny a v různých regionech světa.
Nové velké mezinárodní kontrakty už potvrdily správnost tohoto rozhodnutí. V Číně společnost GfK získala jako nového zákazníka telekomunikačního operátora. GfK má za úkol zanalyzovat spokojenost firemních zákazníků ve více než 80 zemích, což zahrnuje přes 20 jazyků. Dlouhodobá globální smlouva byla rovněž podepsána se společností Microsoft, v jejímž rámci bude GfK zkoumat vnímání značky a reakce na produktové kampaně.
Matthias Hartmann, CEO společnosti GfK SE, vysvětluje: „Naše strategie zaměřit se na požadavky klientů s globálními aktivitami se ukazuje jako úspěšná. Expandujeme v zemích, které představují budoucnost našich klientů a to nám umožňuje podstatně zvyšovat tržby a budovat naši tržní pozici na těchto růstových trzích.“
– red –