Kampaň se kryje s uvedením výrobníku limonády „Source“, jejž navrhl slavný designér Yves Béhar, a je součástí integrovaného marketingového úsilí, které obnáší novou vizuální identitu, logo, branding a reklamní slogan.
„Chceme spotřebitelům umožnit, aby udělali něco pro životní prostředí, zbavit se lahví a plechovek a užívat si bublinky bez lahví.“ Společnost SodaStream hodlá do uvedení televizní reklamy „Efekt SodaStream“ investovat po celém světě přes 18 milionů dolarů. Spot běží nejdřív ve čtyřech zemích, kromě jiného i v České republice.
Za kampaní zčásti stojí velmi slavní a vlivní reklamní inovátoři Alex Bogusky a Rob Schuham z agentury COMMON, jejímž cílem je urychlit společenskou změnu. Nová televizní reklama, kterou režíroval Daniel Benmayor, ilustruje hodnoty značky a jedinečným a dramatickým způsobem propaguje udržitelnou spotřebu. V reklamě v různých scénách ráz na ráz mizí láhve s limonádou, jak lidé začínají používat výrobník SodaStream – poselství ohledně odpadu a udržitelnosti je pak skutečně výrazné. Reklamní spot končí komentářem „S výrobníkem SodaStream můžete ušetřit více jak 1000 lahví ročně“.
– red –